poniedziałek, 12 grudnia 2016

Into the wild odc 378567478

Z upływem czasu, od kiedy jestem na wsi, pogłębiła się moja wiedza przyrodnicza!
Coraz więcej ptaków rozróźniam...
Np Dzięcioł Duży.
Skurwysyn.
Jakich mało.
Robi dziury w elewacji, wyciaga ocieplenie, człek się budzi rano w lipcu a za oknem pada śnieg... styropianu..
a potem te dziury opuszcza i robi nowe.
Najpierw myslalam, ze zamieszka, bo to taki piękny ptaszek - no klasyka dzięciołów! - będzie pięknie mieć swojego dzięcioła myślałam ja, durna. Ja naprawde jestem naiwna.
A teraz juz brakuje atrap kamer do wtykania w te dziury, zreszta skurwiel robi je teraz znacznie wyżej- bez rusztowania nie sięgnie nikt.
Dziki - takie miłe zwierzątka! Podobno nie robią człowiekowi krzywdy, fajne są, włochate...
Ale jak człek prowadzi kunia jedynego z pastwiska po zmroku, to banda dzików ma radoche w straszeniu! Przysięgam - one to robią z premedytacją - gonią, i ten człek, czyli ja i ten kuń, czyli  Kuba muszą spieprzać do domu biegusiem!! tup tup, stuk stuk, chrum chrum.... Ale - hmmmm, Kuba jednak potrafi biegać! cud się stał!
A jeden pan rowerzysta po przebiegnięciu mu drogi przez moją dziką wataszkę, stał w bezruchu jeszcze jakies 20 minut ;) Ruszył jak wyszłam na drogę, zeby ewentualnie mu zrobić kardiowersję...
Tak jak panu, ktory wpadł do rowu (koło drogi  jest podstępny rów! ) - ale wysiadł, powiedział do mnie " nicz sze nie sztaaaałooooo" i na... nawalony pojechał dalej.  To się nazywa "odróbka" - kara prac społecznych za jazdę po pijaku. Co drugi mieszkaniec tu ma odróbki. Wiem, bo czasem biore kogos na stopa i jak chcę być miła to zagajam rozmowę " a jak tam pańska odróbka, dużo zostało? " - i jest git, znaczy jestem już stąd!
Howgh!

4 komentarze:

  1. Codzienne czekam na wpis. Tak dobrze Ciebie się czyta:)Pozdrawiam całą sforę , no i Kubę oraz rogate dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpozdrawiamy! Wszyscy, grupowo, jedną kupą - ihaaaa :)

      Usuń
  2. oooooo kimże jestes, ze moje pliszki znasz? oooo!!!! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Chcesz skomentować? Zapraszam, ale pamiętaj - nic i nikt nie zmieni mojej decyzji o pozostaniu tu, w dziczy :D pozdrawiam :)