poniedziałek, 18 grudnia 2017

Into the wild odc. 78666525454526

nostalgicznie...? nostalgicznie!

czego sie nauczylam na wsi?
- budować zdania w całości składające się z przekleństw
- nosic kapelusz do przerzucania gnoju (patrz: kilka postów temu)
- nie wkładać rąk do żadnych pudełek najpierw nie sprawdziwszy ich zawartości  (mysiej szczególnie)
- kulturalnie pukać do drzwi. z siekierą w ręce.
- nie odbierać psom zdobyczy. po prostu odrobaczać regularnie. (czyli wiejski BARF)
- nie panikować. szyć dopiero jak wątroba wypada.
- udzielać pierwszej pomocy przedmedycznej każdemu potrzebującemu. Jak ktoś jebnie po pijaku twarzoczaszką o asfalt też.

koniec transmisji. bez odbioru!
howgh!

3 komentarze:

  1. Zuch dziewczyna :) GR

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie nie mam zamiaru, patrz uwaga do komentarzy, wybijać z głowy dziczy... Nie moja głowa , nie moja dzicz (choć tu nieco szkoda :) ) Pozdrowić jeno chciałem, po obejrzeniu "Daleko od miasta", co niniejszym świątecznie czynię DarZ

    OdpowiedzUsuń

Chcesz skomentować? Zapraszam, ale pamiętaj - nic i nikt nie zmieni mojej decyzji o pozostaniu tu, w dziczy :D pozdrawiam :)